6/17/2011

Deger mi hic?


Anladım ki kimsenin kimse için bi değeri yok,hele ki karşı cinsler için. Neden biliyor musun? 1-2 yıl önce çok geç değil. Çok değer verdiğim bi sevgilim vardı. Arkadaşım,annem,babam herşeyimdi. İnternette tanışmıştık ve yaş itibari ile yaşadığı yere hiç gidememiştim. Aylar geçtikten sonra kanser olduğunu öğrendim taa ki webcam'de saçlarının fazlasıyla döküldüğünü farkedene kadar. Zaman geçti ve çok saçma bir sebepten büyük bir kavga ettikten sonra kendi numarasını,annesinin numarasını ve msn vs. herşeyini değiştirdi. Onu bidaha bulamicağımı söyledi,unutmak için kolay olanı buymuş. Neyse ; zamanla hiç aklıma gelmemeye başladı. Çocukluk,hızlı dönemler. Bugüne kadar arada aklıma gelirdi "Acaba yaşıyor mu?" diye. Bugün aklıma öyle bir geldi ki.. Vicdan mı diyim ne diyim bilmiyorum artık. Belkide birşeylerin , boşvermişliğin göstergesi oldu. "Acaba yaşıyor mu?" demedim bu sefer. "Bence yaşıyor onu bulmalıyım ve özür dilemeliyim" dedim. Düşündüm.. Düşündüm... Bişey farkettim. Ben onun adını unutmuşum. Bulurum belki,yinede bulurum ama bu değersizliğin bi göstergesi. Zamanında çok değer verdiğimizi sandığımız kişilere aslında değer vermiyormuşuz. Aslında değer verdiğimiz kişileri yaşlanana kadar unutmazmışız. Aslında kimse kimseye yeteri kadar değer vermiyormuş onu anladım bugün. Etrafına bi bak şimdi. Sosyal Ağlarına bak. Facebook'una Twitter'ına. Hangisini yaşlanınca hatırlicaksın? Hangisi son nefesinde gözünün önünden geçen film şeridinin içinde olacak? Bu kadar değerli mi? Peki biz bu değer vermediğimiz insanlarla neden birşeylerimizi paylaşıyoruz? Hepsi bi boşluk. Hepsi teknolojinin bize getirdiği asosyallik aslında. Hani sosyal sanıyoruz ya kendimizi ; sergilere,sinemaya,tiyatroya,bara gidiyoruz bu insanlarla. Aslında onlar bi araçmış yanımızda. Yani mause'suzda bir laptop'ı kullanabilirsin ama o mause işini biraz rahatlatıyor. Bu insanlarda hayatımızda bir mause! Sonuç olarak yapmak gereken şu ; ... diye devam eden bi cümle olmicak. Çünkü 21. yüzyılın taam içindeyiz.

1 yorum:

  1. "Zamanında çok değer verdiğimizi sandığımız kişilere aslında değer vermiyormuşuz. "

    bunu biliyorum, daha öncekiler gibi şu an hissettiklerimin de geçeceğini biliyorum ama geçmiyor. Öff sinirlendim.

    Neyse bi' gün bu sinirimi de unutucam nasıl olsa :)

    Çok iyiydi.

    YanıtlaSil