6/15/2011

Saçmalıktan Öte

 Bugün öyle bi baş ağrısıyla uyandım kii.. kulağımda kulaklık gece haggard dinlerken uyuyuvermişim öyle. ondan dolayı sanıyorum ki sabah bir parçanın tam çıkış noktasında bateri sesi ile uyandım,ki başımda muhtemelen bundan dolayı ağrıyodu. neyse o sırada annem girdi kapıdan. benim annem melektir derler ya olum benimkisi harbi öyle ya geliyo böyle okşuyo saçlarımı falan oğlum hadi uyan işe gidiceksin gibisinden anne 5 dakka ayaklarına yatıyorum tabi. o sırada annem başımda bekler uyumiyim diye. sabah sabah açtım gorillaz'ı günaydın şarkısı olsun diye ; hangi parçası olduğunu hatırlamıyorum ama puşt öyle bi uykumu getirdi kii anlatamam.. herneyse bi türlü kalktım geçtim bilgisayarın başına gazeteyi okuyorum ; her sabah yapmıyım diyorum yapıyorum ve her sabah sinirli bi şekilde uyanmış oluyorum. neyse geçiyorum bu konuyu yoksa çok şey yazıcam parmaklarımı tutamıyorum bak. 18 yaşından küçüklere satılmayan artist mizah dergimi aldım ve kahvaltıya oturdum. annem bi sosisli bişi yapmış adını unuttum böyle şey.. yaa sulu oluyo biber miber atıyosun içine. heh ondan işte. işte onu yediğimde bugün herşeyin ters gidiceğini anlamıştım. dilim damağım heryerim yanıyodu. bu kadar acı birşey görmemiştim ben hayatımda! sütümü bi anda sek içtim. üzerine su içtim. bu arada aklıma geldi peynire alerjim var benim yiyemem hiç. neyse konumuz o değil,konumuz yok ki,olum konu neydi?! siktir et ben anlatıyım. neyse ki "ağır şekilde vuran karın ağrım" yüzünden işe gitmedim,neyse ki patronum öyle biliyor. gitmedim işe anasını satıyım bi kerede ben kafa dinliyim dedim ki alt komşu bize girdi. ben bu kadını ilk defa görüyorum! ulan bu neee.. nasıl bi ses tonu,nasıl bitmek bilmez bir muhabbetin var senin! öyle konuşuyor kiii ağzı geriliyor ve o konuşurken küçük dilinden çıkan salyalar dilinin ucuna doğru tam gelirken bir nefes alıyor ve o diliyle dudaklarını yalıyorduu..adeta bir mutant olmalı. arada bir başörtüsünü sıkıyor,gözleriyle acaba beni dinliyor musun? izlenimi veriyordu ; dedim ki kendi kendime ; "ulan orçun iyiki evde değilsin,ev hanımı dediğin şey böyle bişeymiş demekki. bütün gün lagadaluga geyik muhabbeti,bide geyik muhabbeti erkekler için söylenir." herneyse ki geçtim odama,ve bunu yazıyorum. yani boşuna okudun o kadar şeyi hepsi bunun içindi. bu blog'u neden yazdığımı açıklıycaktım. şaka şaka dur devam edicem tabi canım. herneyse telefonum çaldı falan bi 2-3 saat oda kapısı kilitli kaldı o kısımları pas geçicem. saat oldu böyle 2-3. dedim orçun patlican evde sen çık dışarı. tek başıma bindim çift katlıya beyoğlu yolunu tuttum öğle saatinde. neyse ki paso denen şey var ki gidebiliyorum,yoksa kıpırdayamicam. neyse , gel git perişan oldum fuallerimden terler akar halde eve tekrar döndüm. e tabi işe gitmedik ya anne kitlicek bize bişiler sarma sarmasını öğrendim bide evde ; hani burda söylüyorum ki gelecekteki eşim bunu bilsin ayık olsun. yani akşama kadarda böyle bilgisayarda pinekledim saçma saçma şeyler araştırdım saçma saçma şeyler yazdım ve gün bitti sonunda! ve böyle saçma bir günün sonunda da böyle saçma bir blog çıkmış oldu size. neyse ki kurtuldun "Yeni Metin Belgesi(2)"  ctrl+c yapıp kapatıyorum seni. görüşmek üzere,kendine iyi bak. 

1 yorum:

  1. Senin bu yazıyı yazdığın dönem haggard'ı yeni keşfetmiştim. Ben de dinlerken uyuyakalıp, sonra aynı sese uyanıp "noluyor yaa?" diyenlerdenim.

    YanıtlaSil