7/20/2011

Tanrıya Mektup


geliceksin bigün tanrım. odamı görüceksin ;
yazdıklarımı,dinlediklerimi,okuduklarımı,izlediklerimi.. çaldıklarımı görüceksin,söylediklerimi duyucaksın.. kulağıma fısıldıycaksın. yeni doğmuş bebeğin kulağına ismini fısıldarmışçasına. yaptığım kötü şeyleri hatırlatıcaksın bana. odanın taa en köşesine geçicem bükücem dizlerimi,seni dinliyicem. iyi şeyleri hatırlatıcaksın ; kalkıcam yerimden. sarılmak isticem sana. dokunmak isticem. görmek isticem. bir "huu" söndürücek mumumu. ışıksız kalıcam yine ben tanrım. biliyorum. kötü günlerimde çağırıcam seni,iyi günlerimde hatırlamicam dediklerini. bazen var olucaksın,bazen olmicaksın.. herkes gibiyim bende ; boşver git odamdan. takma benim söylediklerimi. hep böyleyim ben tanrım,hep yerimde sayıcam.

1 yorum:

  1. Yorumsuz kaldım, ama ben. Azıcık senin gibiyim sanırım, herkes kadar.

    YanıtlaSil