8/03/2011

Günaydın Sevgilim


uzatmışız ayaklarımızı,sallıyoruz. korkmuyoruz uçurumdan. bi şarkı tutturmuşuz dilimizde onu söylüyoruz ; kuşlar dinliyor,biz dinliyoruz. uzanıyorum dizine,saçlarımı okşuyor. kış gelince kartopu oynuyoruz,yaz gelince yüzüyoruz.üzülünce beraber ağlıyoruz,sevinince beraber gülüyoruz. ikimizde uzanmışız hayal kuruyoruz ; hani çocukken olur ya "çocuğumuz olursa adını ne koyalım aşkım?" fasılları. sıkılmıyoruz saçma hayaller kurmaktan. bi tane golden köpeğimiz var odamızda. bir tane eski bilgisayar,cep telefonları sessizde. bir kalem,bir kağıt duruyor bilgisayar masasında. uzanıyorum alıyorum elime. o uyuyor,geçiyorum yanı başına yazmaya başlıyorum. o'na baktığımda ne hissettiğimi anlatıyorum,şöyle başlıyor satırlar ; "sana baktığımda sevgilim,gözlerin kapalı. olsun biliyorum ben senin göz rengini,bakışlarını,göz bebeğini. saçların bana derin,dalgalı denizleri andırıyor,kayboluyorum içinde. burnun kızımızın burnuna benziyor,öpüyorum şuan. dudaklarından duyduğum her kelimeyi aklıma yazıyorum. öptüğümde seni dudaklarından ; yaşadıklarımız,söylediklerin geliyor aklıma. sana baktığımda sevgilim ; seni bir daha seviyorum.." diye devam ediyor. odamızdaki panoya iğneliyorum bu sayfayı. sabah uyandığında okursun. bende sana kahvaltı hazırlıyor olucam. günaydın sevgilim ; hayalde olsa "seni seviyorum."

4 yorum:

  1. Süper yaa çok etkilendim. devamını bekliyorum yazılarının..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim. en kısa zamanda..

    YanıtlaSil
  3. boş bir hayalin üzerine yazamazsın bunları. hayalindeki sevgilinle, bi gün eminim yaşayacaksın aynen böyle. :) romantik çocuk.

    YanıtlaSil
  4. yazmayı sakın bırakma :)

    YanıtlaSil