8/07/2011

Günaydın Sevgilim -devamı


öncelikle ; yazımı okurken bunu dinle hayalim, http://fizy.com/#s/1qf2tb

herşey "bir kereden bi'şey olmaz"larla başlar..ve devamı gelir,her defasında bu son dersiniz. ama o ilk'i hep ararsınız,her defasında..her defasında "bu seferki ilki gibi güzel değildi,ben o'nu istiyorum" dersiniz..yanıldığınızı düşünürsünüz.kapanır ayaklarına yalvarırsınız,ben o'nu istiyorum diye.o'nunla başlarsınız,o'nunla bitirirsiniz.bu bi bağımlılık hikayesi değil ; bende bi şizofren değilim. (şizofren olmadığım söylenemez ama bu yazıyı şizofren olmadığımı farzederek yazıyorum.) neyse,anlıyacağın şu ki ; bende sana böyle bağlandım."ben aşk istemiyorum" dedim,bana "bir kereden bi'şey olmaz" dediler. çektim içime seni,üflemeye kıyamadım dumanını. "kalbine dokunabilir miyim?" dedin bana. o titreyen,ürkek sesinle. "senindir sevgilim." dediğimde anladım bağımlılığını,hissettim. ama zaman..zaman geçti ben ilk'i istedim sevgilim. sen yine uyuyorsun,her zamanki gibi..
bende odamızdaki şu tek seferlik mumlardan yakıyorum ve geçiyorum masama. ama sen uyuyorsun. hani demiştim ya ; sen gözlerini kapatıyorsun,ama ben göz rengini biliyorum senin. masanın sol tarafında bi kolye var,ufak şirin bi melek kolyesi. senin kolyen o,tanıştığımız gün almıştım sana..o gün üzerinde pembe bi elbise vardı,böyle dizinin 10 santimetre yukarsında. dudaklarında pembe ruj..ateş falan yoktu,o kadar romantik değildi ama bilirsin ben pek çalamam arkadaşım iyi çalıyordu gitarı..ben istiyordum,o çalıyordu..onlar bizim şarkılarımız olacaktı ama ikimizinde bundan haberi yoktu.saat ilerledikçe hep beraber söylüyorduk şarkılarımızı. biraz içmiştik,o yüzden muhabbete nasıl başladığımızı pek hatırlayamıyorum. ama sen beni öptüğünde,o pembe rujun dudaklarıma değdiğinde demiştin bana "kalbine dokunmak istiyorum." diye. izin verdim,"bi' kereden bi'şey olmaz" dedim.ertesi gece başbaşaydık,yine sahilde.sadece ikimiz vardık,bu sefer biz'e biz diye hitap edicem sevgilim ; çünkü dokunmuştum tenine,tatmıştım dudaklarını..bu akşam ben çalıcaktım sana,istediğin şarkıları "bizim şarkılarımızı". "hiç sevdin mi?" diye sordun bana,gözlerime bakarak. gitarı kuma bıraktım,ön tarafı dönük şekilde.çantandan bi' sigara çıkardım ve yaktım. "neden sordun?" dedim. "seni öptüğümde sevgilim,bilmiyordum böyle olacağını ; bir kereden bi'şey olmaz demiştim.istemiyordum artık kimseyi,bilmiyorum sana bağlanıyorum sanırım." dedin. bir duman daha çektim sigaramdan. "geçmişi kenara bırakalım,sen kalbime dokunmaya devam et ; ihmal ediyorsun beni." dedim ve bu sefer ben öptüm dudaklarını,ben dokundum yanaklarına. işte sana böyle bağlandım sevgilim. ben çıkıyorum şimdi,bu kağıdı her zamanki yerine ; panomuza iğneliyorum,okursun. dedim ya.. "hayalde olsa" seni seviyorum sevgilim,günaydın.

1 yorum:

  1. İlk'i gibi isteriz her şeyi, ama bulamayacağında daha çok kırılırız. Bu yüzden, ayrılıp barışmalar hep bi' umutla başlar, hüsranla sonuçlanır.

    YanıtlaSil