8/08/2011

Hangisi Rüya?

öncelikle,belirtmek isterim ki şu şarkıyı biraz dinleyip ikinci dakikasından sonra okumak ; sağlığa yararlıdır, http://fizy.com/#s/16jtjx

bi boşluktayım şuan. düşüyorum aşşağı doğru.etrafımda hortuma benzermişçesine bi tasarım var,rengarenk.o tabakanın arkasından haykırış seslerini duyuyorum,zil seslerini.aşşağıdan bi nefes çekiyo sanki beni içine. haykırışlar,gülüşmelerle yer değişiyor zaman geçtikçe. biri benim gözümün içine bakıpta gülermiş gibi. gözlerimi kapatıyorum,devam ediyor ; hissediyorum rüzgarını gömleğimde. sonra,dünyanın en güzel şarkıları çalıyo kulağımda,kalbimde hissediyorum. kalbime dokunuyorsun. açıyorum gözlerimi ; elimi tutuyosun,uyanmışsın.etkisindeyim hala rüyanın,sarılıyorum."tut beni" diyorum. "şapşal" diyip kahvaltımı getiriyorsun. gülüyoruz,eğleniyoruz falan..

şimdi..bunlardan hangisi rüya?

2 yorum:

  1. Hayatin kendisi bir ruya ya, fazla kasmamak gerek sanirim..

    YanıtlaSil
  2. Müzik çok güzel, çok etkileyici..

    YanıtlaSil