9/19/2011

Gözyaşlarım


Bu sabah uyandığımda yanımda olmalıydın. Gözlerimdeki çapaklar süzülüyor elmacık kemiklerime doğru. Bir sıvı akıyor gözlerimden. Kin midir,sitem midir bilmem. Akarsunun denizi bulmak istediği gibi arıyor denizleri gözyaşlarım ; güneşin doğuşunu,batışını arıyor. Huzuru arıyor belki,bilemezsin. Hayallerini çiziyor yastığıma. Nemleniyor başımı koyduğum yer.
"Dur" diyorum gözlerime. "Sen istediğin hiçbir şeyin olmamasının ne demek olduğunu bilir misin?" diyor bana. Ellerim engel oluyor,durdurmaya çalışıyor,boğazıma düğümleniyor. Kalkıyorum yerimden oturuyorum masama. Masam dediğime bakma ; ne masa benim,ne yatak benim,ne terlik benim..
Susmak diye birşey var iyi ki. Susmasam,avazım çıktığı kadar bağırsam kim dinlerdi ki beni? Kim eşlik ederdi şarkıma,kim yazardı sözlerimi,kim uyuturdu beni ninnileriyle? Bir kadeh viski alacak param var iyi ki. Yoksa kim sustururdu ki beni? Kim konuşurdu ben susarken? Yada kim izlerdi öldüğümü?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder