1/22/2012

Benden Sonra

http://fizy.com/#s/1c66li


bir sabah kollarimda uyanmandan daha ne mutlu edebilir seni? yada kim sarabilir yaralarini benim gibi? veyahut kim öpebilir kanayan dudaklarindan? hiç sordun mu kendine ne kaybettigini? ve bunun yaninda ne kazandigini? avucunun içinde,simsiki sakladigin degerlerini,degerlerimizi masaya koydun simdi. ben kalkiyorum masadan ; kim çalacak onlari? kim kopyalayacak bedenine?
oturdugumuz banka baskasi,baskalari oturacak simdi. oturacak misin onun yanina? yoksa kaçacak misin benim gibi? kosacak misin yalnizliga? yada kaziyacak misin bedenimi? kendini bulmak için. çalacak misin sarkimizi bir doluca sarap esliginde?
tutacak misin gözyaslarini? benim gibi,iyi görünmek için.. yoksa ; dikilip karsima,dökecek misin gözyaslarini ayaklarimin dibine,omzuma,dudaklarima..
söylesene sevgilim,ne yapacaksin benden sonra?

1 yorum: