6/02/2012

Kitap


Kalın bir kitap, çok kalın. Henüz başlarındayım fakat her gün, her saat, her dakika ve her saniye okuyorum bu kitabı. Sonunu merak ediyorum bazen,açıp okumak istiyorum. Büyüsü bozulur, dönüp tekrar kaldığım yerden devam ediyorum.
Bazen hiç satır başı yapılmamış sayfalarca monoton yazılar ; bazen süslerle,sanatlarla donatılmış satır başlarıyla dolu. Bazen altını çiziyorum okuduklarımın, unutmamak için. Bazen üstünü çiziyorum ; birdaha anılmaması gerekenleri,çirkinleri.
Bazen bende uyuyorum ; bırakıp kahvemi,sigaramı. Özlüyorum uyurken o satırları ; uyandığımda ilk aklıma gelen kitabım oluyor. Açıp altına not düşüyorum, değiştiriyorum kaderini.
Bazen bir şarap dökülüyor sayfanın köşesine. Aşk kokuyor kitap, tutku kokuyor. Bazen bir sigaranın külü dökülüyor ; yakıyor sayfamı, onuda külleştiriyor. Sayfalarca hüzün döküyorum böyle zamanlarda. Atmaya kıyamıyorum küllerini.
Bir rafa kaldıramıyorum, bir kenara atamıyorum, yakmak ; imkansız. Fotoğraflar sıkıştırıyorum bazı sayfalarına, hüzünleniyorum.
Kimseye anlatamıyorum okuduklarımı, anlatmak ta istemiyorum. Dedim ya ; büyüsü bozulur diye korkuyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder